21 April 2012

Tak ingat lah!

Hi, sebenarnya Ain nak post tepat pada masanya. Tapi takut tak sempat, jadi IN Advance yea!


Sebenarnya, hari kemenangan dia ialah pada hari Ahad, jadi dia tak dapat hadiah daripada saya. Hihihihi kesian awak. Jadi saya buatkan enteri sepecil untuk awak, khas untuk awak. Saya ingat saya malas nak tegur awak, buat-buat tak ingat masa hari awak. Tapi saya tak sampai hati, takut benda lain jadi. Saya nak cakap pasal ............... pasal *jap lagilah* 


Saya nak awak sediakan tisu sebelah awak. Pergi ambil tisu dulu!


Even saya bukan orang pertama yang wish untuk awak, tapi saya tak kisah. Saya tak ambil hati kalau awak tak buat post untuk saya dekat blog awak. Saya tak harap pun. Asal saya ekelas nak wish dh cukup. Saya tak perlukan title "the first wish" tapi saya perlukan title "bestfriend forever" Saya harap awak dapat janji dengan saya. 


Kita dah kawan lama, bertahun juga. Saya dah tahu perangai awak. Orang lain mungkin takkan faham perangai awak, tingkahlaku awak, perasaan awak. Tapi saya boleh faham. Walaupun kita tak rapat macam orang lain jangkakan. Tapi saya tahu segalanya tentang awak, walaupun saya terlambat untuk tahu sebenarnya. Saya akan menjadi pendengar setia awak, itupun kalau awak nak. Saya faham sangat dengan perangai awak, orang lain akan ingat awak lain. Tapi sebenarnya awak lain daripada yang lain. 


Orang yang baru kawan dengan awak 30 minit tidak akan faham perasaan awak. Hanya orang yang kawan dengan awak bertahun sahaja yang faham dan mengerti akan awak. Kita boleh jadi kawan, kita boleh jadi kawan baik, kita boleh jadi kawan baik selamanya kan? Kan? Saya harap macam tu. 


So *crying* ............ *why must cry?* Nafas sedalamnya ..... 




Happy 14 birthday to you, Nurul Husna binti Ayob. God bless you and I hope you happy in life. I hope you happy forever and think of the future! 


p/s : Gambar itu saya snap sendiri, saya save sampai sekarang, saya edit sendiri. No copy paste. Teruja please? Hahahhaha


If you are happy, Iam also staying happy for you -@ainlea
Kalau awak gunakan tisu tadi, kita ada insting yang sama. Kalau tidak, mungkin kita tak ada insting yang kuat.